REGULAMIN
Regulamin
Regulamin Strony internetowej andreabninbninska.pl
- 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Klient – Osoba fizyczna z pełnymi uprawnieniami prawnymi, osoba prawna lub jednostka organizacyjna.,
- Konsument – Osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresempl
- Konsultant – VIA METANOJA RH ANDREA BNIN-BNIŃSKA, 30-144 Kraków, ul. Orna 14/7, NIP: 9452163797.
- Konsultacja – usługa umożliwiająca Klientowi uzyskanie spotkania z konsultantem. Usługa jest świadczona przez konsultanta w miejscu wykonywania swoich obowiązków, za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, poprzez komunikator internetowy lub telefonicznie.
- Produkt cyfrowy- Produkt wyłącznie w wersji elektronicznej, co do którego ma zastosowanie wyjątek od prawa odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
- 2
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, konsultant zapewnia Klientowi możliwość zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych, świadczenia usług z zakresu sesji/konsultacji, współpracy online, a także innych produktów opisanych na stronach Sklepu.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Konsultanta i Klientów.
- Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczające są:
- Dostęp do Internetu,
- Standardowy system operacyjny,
- Standardowa przeglądarka internetowa,
- Posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Klient nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
- 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, konsultant świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Konsultanta jest umożliwienie Klientowi złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia z konsultantem umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Klienta nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży, umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu, a także umowy o świadczenie usług.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, konsultant podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Konsultant podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Klient powinien poinformować konsultanta o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail konsultacjerh@gmail.com. W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Konsultant będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
- 4
Składanie zamówienia
- Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Klient może skontaktować się z konsultantem.
- Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Klient otrzyma możliwość płatności przelewem. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie poinformowany drogą mailową. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Klientem a konsultantem. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Klientowi na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- W zależności od przedmiotu zamówienia, między Klientem a konsultantem może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
- W przypadku produktów elektronicznych – umowa o dostarczenie treści cyfrowych,
- W przypadku konsultacji konsultacyjnych – umowa o świadczenie usług.
- W formularzu zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Konsultant zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości konsultanta co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach konsultanta. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających konsultantowi na podjęcie kontaktu z Klientem, konsultant udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
- Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast konsultant nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 4 powyżej.
- 5
Konsultacje konsultanta
- W ramach Sklepu, Klient ma możliwość wybrania konsultacji.
- Po ustaleniu dogodnego terminu, Kupujący wykupuje konsultację przez Sklep i opłaca kwotę konsultacji za pomocą bramki płatności.
- Konsultacja trwa do 1h (60 minut).
- Pierwsza konsultacja kosztuje 325 zł, każda kolejna 300 zł. W przypadku dłuższej współpracy możliwa jest do ustalenia indywidualna cena.
- Konsultację należy opłacić do tygodnia przed sesją i przesłać potwierdzenie przelewu na adres konsultacjerh@gmail.com
- Na konsultację można zapisać się tylko osobiście (mailowo, telefonicznie, poprzez media społecznościowe tj. Instagram lub Facebook, lub z sesji na sesję). Wyjątkiem jest zapisanie dziecka na konsultacje.
- Warunkiem uczestnictwa w sesji jest przesłanie na 48h przed konsultacją ankiety, którą klient otrzymuje po umówieniu terminu.
- Istnieje możliwość przełożenia konsultacji na 24h przed konsultacją.
- Istnieje możliwość odwołania konsultacji do 48h przed konsultacją.
- Niestawienie się na konsultację i brak informacji o odwołaniu konsultacji na krócej niż 48h skutkuje pokryciem kosztów umówionej konsultacji.
- W przypadku gdy konsultant zmuszony jest do odwołania konsultacji, zobowiązany jest do zaproponowania innego dogodnego terminu dla Klienta.
- Nagrywanie sesji jest zabronione.
- Konsultant posiada odpowiednie kwalifikacje do udzielania konsultacji.
- Klient jest świadomy, że usługi świadczone przez konsultanta nie dają gwarancji uzyskania założonych i oczekiwanych przez Klienta skutków.
- Konsultant nie ponosi odpowiedzialności za wszystkie skutki wynikające z nieodpowiedniego stosowania zaleceń przygotowanych przez konsultanta. Klient jest świadomy, że niestosowanie się przez niego lub wybiórcze stosowanie się do uzyskanych zaleceń może przynieść negatywny skutek.
- Klient jest również świadomy, że zatajanie informacji bądź podanie nieprawdziwych informacji na temat swojego stanu zdrowia, stylu życia, może negatywnie wpłynąć na stan zdrowia. Konsultant nie ponosi za to odpowiedzialności.
- Konsultant nie bierze odpowiedzialności za negatywne skutki stosowania nieodpowiednio ustalonych zadań.
- Wszystkie informacje, które konsultant uzyskuje w trakcie świadczenia Usług dla Klienta, objęte są tajemnicą bezterminowo i nie są przekazywane osobom trzecim
- Warunkiem przystąpienia do współpracy z konsultantem jest zaakceptowanie Regulaminu.
- 6
Dostawa i płatność
- Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Klientowi na etapie składania zamówienia.
- Płatności przyjmowane są na konto bankowe nr: [nr konta bankowego].
- 7
Odstąpienie od umowy Konsumenta
- Konsument, który zawarł z konsultantem umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez konsultanta o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również, w odniesieniu do produktów przygotowywanych na specjalne zamówienie Konsumenta oraz według osobistych preferencji.
- Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Klientowi wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować konsultanta o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- 8
Odpowiedzialność za wady
- Konsultant ma obowiązek dostarczyć Klientowi treść cyfrową wolną od wad.
- Konsultant jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedana treść cyfrowa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeśli Klient stwierdzi wadę treści cyfrowej, powinien poinformować o tym konsultanta, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Klient może kontaktować się z konsultantem zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
- Konsultant ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
- Konsultant nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje związane z podaniem przez Klienta niepełnych błędnych informacji o stanie zdrowia, zatajenia istotnych faktów.
- Konsultacja konsultanta nie stanowi udzielenia pomocy, porady lub opinii lekarskiej, ani orzeczenia o stanie zdrowia w rozumieniu Ustawy o Zawodzie Lekarza. Konsultacja konsultanta ma charakter informacyjny i edukacyjny oraz ma na celu promocję zdrowego stylu życia mentalnego.
- Konsultacja konsultanta nie zastępuje bezpośredniej wizyty u lekarza specjalisty ani psychoterapii. Jeżeli istnieją wątpliwości co do stanu zdrowia oraz ewentualnych przeciwwskazań do pracy z konsultantem na którymkolwiek z etapów należy zasięgnąć opinii lekarza.
- 9
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Konsultant wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
- Zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a konsultantem.
- Skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresemhttp://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- 10
Postanowienia końcowe
- Konsultant zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez właściwy sąd.
- Konsultant zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji.